awak disana..tq jadi followers saya..

Monday, May 31, 2010

think.think...

4 pesanan
bila sorg kawan kita lari dr kita ia xbrmkna pape pd kita..
sbb org kta it just kawan..not rakan....
or ckp kwan biar bribu..
not like kid ave kawan musuh..hahaha..mcm bila tulis biodata msa kcik2 dlu..
sape kita tuk piih kwan...
pd sy siap pon nk kwan sy ok je..
dia buang sy dr kwan dia pokn ok..
xbrmkna ilng sorg kita ilng smua sbb it just kwan..not rakan..
kalo ilang rakan mgkin sdih sgt2 kot..

kkdg kita tgk dia kita rsa dia dh bgus..
mkin kita cba dalami dia sbnrnya bnyk slhnya..
go go go..my life...

ak slalu ckp kt dak junior blik ak yg free hair
p/s jgn ingt org yg pkai tdung litup labuh dia adlh yg trbaik...
oh tidak..
yg free hair tu kkdg lbih baik dr mereka yg bertudung..

brckp slepas ap yg boy ak alami..
sgt2 mnyakitkn hati ak dan dia mngenai pmpuan..
tp ak xslah kn dia..
sbb mmg btul dia ckp..
tdung litup brjubh sgala..
cba kita rapat ckit ngn dia..
tu sbnrnya bkn dri dia..
ad y trsmbunyi disitu..
oleh iu..
syangi diri anda kerana ia amat brharga...

kawan mmg rmai yg dtng dan boleh jd kawan kita tp dalm 1000 kawan nk cari 1 rakan ia amat pyah..
tq for become my kawan..
n very2 tq become my rakan..love u..i alway be become ur rakan..

tag rkan is shera , yana mine , wan amalina

special now is nadzirah ishak!!










update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

Thursday, May 27, 2010

hhoraayyyy!!!

0 pesanan

setelah skian lma..
brpikir..
n brpikir..
akhirnya ak mmbuat keputusan tuk mmbli sbji fon..
pnat nya kmpul duit..
nk cri fon sony yg puas ati bila pkai..
pyah btul..
n bajet xlaa sbsar alam..cma sciput jew...
usha lah kt kdai n tenet...
n ad 2 pilihan c905 n w705...(sbb tringin sgt nk pkai fon slide)



c905

akhirnya bli fon w 705..
sesuai dgn bajet yg ad..
n org tu ckp c905 tu xde 3g dpan..kna gna main camera kt blkng..



update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

Friday, May 14, 2010

activate semula!!!!!

0 pesanan
msa sesuai kot tuk activate smula...
nnt bila hot2 blik..deactive lg lah...
huhuhuhu
prob2...
mcm bdak kck jew..



update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

Monday, May 10, 2010

facebook ku yg mkin huru hara....

2 pesanan
kcian sy..
trpksa deactive account fb sy..
mst kwan2 mncari sy..
tp sy xdpt nk wat ap...
trpksa redha..
prob is prob...





update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

Thursday, May 6, 2010

kawan2....

0 pesanan
sy xtau nk ckp ap..
tp ap yg sy nk katakn...

" jgn trlalu gopoh..jgn trlalu ikut akal..jgn trlalu riak..
smua nya jgn...
n jgn sbuk jga hati org lain tp snditi trasa...
jga hati sndiri sdah...
pikir baik2 sblum wat kputusan..
n fun wit ur life...
tteettt.."


ayt ni sbnrnya lbih pd tuk ak sndiri..
ssh nya nk cri kwan yg snggup ad disisi kita bila kita nagis..bila kita ktawa..
rmai yg ad bila kita ketawa..n blah bila kita nagis..
kalo ad pon just abik port ckit2 pastu lntak...
emmm




update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)