awak disana..tq jadi followers saya..

Monday, June 28, 2010

girlz out day!!

3 pesanan

akhirnya stelah pnat mrancang..
hahahha..
rncgan mmg gmpak..
tp yg jd xsgt but...still best..sbb dat JUMPA!!!




asalnya nk ke gnung...tp dsbbln msalh tknkal so ke bndar je lah..
tp sgmat tu ap lah yg ad..
so kitaorg duk kt mcd....


drpda kul 11 a.m..msa tu mcd kosog shngga lah kul 3p.m smpi mcd xde meja..
n akak mcd tu tnya kitaorg brapa org ekh??boleh x nk abik 1 meja..
hahahhaha....
tu lah pasal...asyk duk ngamyam ktupat jew...
hahahhaha.....bnyk story mory hot yg kluar....
hahahahahha...
bnyk jga story mory yg mc xprcya..tp prcya lah..




hahhaha...
next date to hang out girlz please...
bg tmpat masyuk plak pas ni....


n mcd kt sgmat tu dh renovate..n ad wi-fi..
ap lg kitaorg on9 kjap..
tp xbwa lptop lahh..
rugi2...
so on9 gna fon jelah..
bnyk nk story pasal tenet..
on9 jap pastu smbung blik anyam ktupat..
hahhahahha....


miss u all!!!!!!!!!!!

see u next time k..

p/s : bila lah nk maju sgamt tu..
pling x wat lah 1 wyang kaa...1 KTV ke..
mau karoke best laaaa...
hahhahahah



update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

Thursday, June 24, 2010

keliru akhirnya dpt jwapan....

0 pesanan
ak ingt ia smudh dikatakn..
rpanya tidak..
onuh tntagan....
ttpi..
slepas.....
ak meluah kn pd yg memahami..(mkcik sy)
dia mnyokong sy..
n rsa lega ckit....

skrng sy brdoa je bbnyk smua bukan pntu kn hati mereka tuk mnerima dia..

p/s : hati n perasaan mmg xbleh dpksa n ssh tuk diungkpkn walau dgn kata pon..
sbb bila org tnya bkn mudh tuk kita ungkpkn..
sbb blum tntu ad yg phm...


p/s lg..bnyk btul..
hrap nnt sy boleh jd yg trbaik...n x ulangi ap yg sy rsa skrng..



update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

Monday, June 21, 2010

sy rsa nk bina hdup cpt....

0 pesanan


ttba rsa xsbar nk keja..
lg stahun jew...
biar btul ni..
hahhaha....
pape pon keja tu msih prlukn usha yg tggi tuk brjaya..
nk ad kreta sndiri..

tringin sgt kreta sport..

merancang msa dpan..
toing3..
sbar nk memulakn bsness...
bsness apkah itu..
trtarik dgn bsness yg ad skrng..
yg mnjamin duit meebihi 1000 sbulan..
xsbar2....
pastu leh cpt smbg blaja lg..
majukn lg bsnes...
hhooraayyy..
nk bli rumah lg..

tringin banglo yg ad kolam..

bnyk nya lah dlm otak ni pasal msa dpan..
aduhai...
hahhahahha

dh mcm ap daa..
pdahal umur bru mncecah 21tahun...
hehehehhe..
pkir cm org dh 30 tahun..
xpe..
msa tu nnt kita tgk ap akn brlaku..


apkah yg trjd 10 tahu lg???






update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

Thursday, June 17, 2010

boleh prcaya kew??

0 pesanan
mcm yg anda tau..
skrng ni bnyk sgt bsness pelik2....
cntohnya yg kt fb tu...
hnya 100 n dpt brganda2...
boleh prcaya kew??
halal ke rezeki tu??
keliru lahhh..
n ad gak yg kt luar bsns...
kuar duit then cri org..
n duit jd bnyk..
sbnrnya bsnss tu proses nya mcm mna ekh??
aaaiiii.....


ad sape yg tau...
tolong bgtau..


p/s : mcm brminat tp takot kna tipu..
jp lg duit kmana..
kita kmna...
dush3...





update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

Monday, June 14, 2010

night movie..

0 pesanan
aiyaa...
enth pape enth msa tu..
ttba jew trasa nk g tgk night movie..
so..
kitaorg tgk the A-team..
crita dia mmg best..
xrugi g kuar mlm2 tgk movie..
hehehehe..

after abis movie




update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

Monday, June 7, 2010

bleh kew jd cikgu???

0 pesanan
ad ke ptt ak kna mngajar adik ak yg nk exam pmr??
aduh..
pning otak jap..
dh r dorg blja in BI.
kusut x..
dh tu thap sbar ak ni ish3..kurang ckit..
gram tol bila dh pnat2 trang xphm2 juga...

adik ak plak siap bwa mmbr dia..
dh mcm klas tsyen dh...
gaji xdpt juga...
aduh...


pning nya stelah skian lama mnggal kn sek..
kna buka blik buku sek...
math..sn..bi..bm..geo??oh tidak..sej..oh lg lah tidak!!!!!
aduhai...
ak dulu blaja sndiri jew..



update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

Friday, June 4, 2010

bersyukur sgt

4 pesanan
kkdg trpikir sesuatu..
rsa cm rndh dri sgt...
smua mmbr ak smb degree..
wat degree..
kuar keja ngn klulusan degree..
tp ak.....

hnya dgn kelulusan diploma...

kalo lah dulu ak trima cos degree tu...
mmg ak ad degree..
tp takot xde keja..
pastu ngn utng ptptn lg..

kkdg trasa gak kt hati ini...

tp xpe mira..
u have a job..
already get it..

brusaha lg..

p/s ak akn dpt degree gak cm korg cma cpt ngn lmbt jew..=))




kkdg dlm hati trdetik juga rasa trkilan tp mgkin mmg ini rezeki ku...
to be a.........





update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

Thursday, June 3, 2010

cuba2 pkai tdung ini...

2 pesanan






enth pape enth..
ak g try pkai tdung ni...
org tu ckp mcm bdak2 kcik yg sek ren..
pling jhat mcm mkcik2..
sruhnya pkai kain batik..
cis.....
hahahhaha
ap komen anda???




update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

Tuesday, June 1, 2010

life!!!!!

0 pesanan
mira hdup ni mmg pnuh cbran...
xsemuanya sperti yg drncangkn..
oleh itu kna tabah..
kkdg kita xbuat ap tp mulut org..
bnyk yg boleh mnfitnah kita..
oleh itu kna tabah..
sbb nya kita yg tahu crita sbnr n hnya kita yg tahu ap yg kita wat..
sma ad ap yg kita wat tu slah ke x...
tp yg sy tau sy xpnah wat slah pon stakat ni...

wish me luck!!!

xsbar thun dpan start keja!!
go mira go mira!!!!!






update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)