Contest : Ayun Ayunar My Style Contest

12:31:00 AM



meh kita join contest..
tetiba tengah malam yang sayup ni nk terasa nak tulis entry pasal contest..
dah lama nak join cuma tak tahu nak tulis apa..huhu

meh kita tgk banner dulu..cantik sey...


contest ni nak suruh masukan gambar my style...
saya tak pasti nak masukkan gambar apa ye...
kita masuk kan jelah asal boleh..
tapi saya tengok semua orang masukkan gambar sorang-sorang..memang syarat dia cam tu ke?
tapi bila baca balik entry tu kak ayun cuma cakap "Buat satu entry pasal contest ni dgn tajuk Ayun Ayunar my Style Contest,upload satu gambar n ceritakan tentang style anda itu :) " so xkisah lah kalo ada member kan kat gambar tu :)

sory jika image kurang cantik..hanya guna camera fon..lupa bawa camera..


masa ni saya pergi kenduri kawen kawan saya..
so saya pakai shawl cotton ball dari ayunar and inner ayunar 2 tone olive green + neon yellow..
style saya ialah simple..tak kisah apa pun orang nak kata janji kita rasa selesa dengan apa yang kita pakai serta rasa confident bila berdepan dengan orang ramai..

inner ayunar ni sangat best..saya penah pakai bawa pergi mandi manda di laut and inner tu sangat selesa and bila nak snap picture dia masih seperti apa yang anda mahukan :)

p/s : meh kawan-kawan join contest..




You Might Also Like

15 Comment