awak disana..tq jadi followers saya..

Monday, June 28, 2010

girlz out day!!


akhirnya stelah pnat mrancang..
hahahha..
rncgan mmg gmpak..
tp yg jd xsgt but...still best..sbb dat JUMPA!!!




asalnya nk ke gnung...tp dsbbln msalh tknkal so ke bndar je lah..
tp sgmat tu ap lah yg ad..
so kitaorg duk kt mcd....


drpda kul 11 a.m..msa tu mcd kosog shngga lah kul 3p.m smpi mcd xde meja..
n akak mcd tu tnya kitaorg brapa org ekh??boleh x nk abik 1 meja..
hahahhaha....
tu lah pasal...asyk duk ngamyam ktupat jew...
hahahhaha.....bnyk story mory hot yg kluar....
hahahahahha...
bnyk jga story mory yg mc xprcya..tp prcya lah..




hahhaha...
next date to hang out girlz please...
bg tmpat masyuk plak pas ni....


n mcd kt sgmat tu dh renovate..n ad wi-fi..
ap lg kitaorg on9 kjap..
tp xbwa lptop lahh..
rugi2...
so on9 gna fon jelah..
bnyk nk story pasal tenet..
on9 jap pastu smbung blik anyam ktupat..
hahhahahha....


miss u all!!!!!!!!!!!

see u next time k..

p/s : bila lah nk maju sgamt tu..
pling x wat lah 1 wyang kaa...1 KTV ke..
mau karoke best laaaa...
hahhahahah



update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

3 comments:

misyamissyou said...

ouhh..kem salam shahira n sharmine ye..

beluncas become butterfly said...

hehehhe...
ok...

liyana said...

mira,,,,,nnti hangout lagi,,
tp nnti kan bpk aku ckp akan ade summit or segamat mall...or whatever la,,yg kat blkg terminal tu,,hak3
org kate cinema ade,,tp x sure..
pastu secret recipe pun mcm nak bukak kat jmbtn ke2,,hahahaha
mintak2 sume ni benar2 belaka!!! amin,,,,,
ahahaha