Thursday, December 23, 2010

selamat ulang tahun!

selamat ulang tahun adik ku sayang..oh adik afiq..
anda sudah 10 tahun ye..

"ALLAH selamatkan kamu,ALLAH selamatkan kamu,ALLAH selamatkan adik ku sayang afiq,ALLAh selamatkan kamu"
"happy birthday to you,happy birthday to you,happy birthday to afiq,happy birthday to you"


dan aku terpaksa lah menunaikan janji ku..
abik ko tak memasal duit ko abis RM80 hari ni..
tak kisah lah kan sebab adik ku semua berasa bahagia..
n semua memakan kek yang ak beli dgn tenang dan lazatnya..
mana taknya dapat sebiji kek secret recipe..



ok aku membeli Chocolate Indulgence n suruh tulis " happy 10th birthday adik afiq adli sayang"

disebabkan aku dah berjanji dgn adik kesayangan ku itu..
maka terpaksa lah aku menunaikannya..
abik korang semua makan sampai abis ye..
n abah siap ckp..aisshh ni semua boleh makin mengemukkan..
hahhaha..ye saya tau sejak ank dia pulang kerumah mmg sudah semakin bolat..
bukan aku sorg je tp semua sudah seperti dipam2..hahhahaha..

ok kkdg selalu juga trtanya kenapalah kek secret recipe ni sedap ye...tp entahlah memang rasanya tak akan sama dengan kek di kedai lain ye..
tp bila dah terlalu banyak makan muak juga..tp after 10minit mula sambung semula makan :)
aiisshh mmg patut pon anda menjadi semakin gemux..bilalah boleh menjadi kurus ni..

gambar hanya diambil dari google..TQ ye google..malas nk masukkan gambar di lappy..lagipon rasanya gambar mmg tidak boleh dimasukkan..tidak pentig pon kan..hehehehe..

p/s : tak sabarnay menanti detik tuk pergi holiday!! miss that..after ni dah susah tuk berholiday :(
walaupon ada kawan saya kata saya seperti kanak2 rebina tp tidak..cuma kekadang je ye :) lagipon mmg ye saya sangat suka tadika..warnanya sungguh menarik dan happening..suka sgt something yang bekale2 so entry saya kekadang mmg sgt colourful bukan entry je..blog juga colourful so selamat ke dunia kanak2 rebina..huhu..jgn tanya kenapa tp saya mmg sukakannya..saya memang sangat menyukainya..ok saya sudah mula merepekkan..
see u next entry..


2 comments:

Nur Liyana said...

camat ulg lahir ug ke 10 utk adik awak yer.. :))

mira sazali said...

thankz..