akan cuti lg..

6:50:00 PM

hoorraayy..bru je sminggu kot kt kolej dh nk balik lg..
hahhaha.
peduli apa aku..
dah dapat balik..so aku balik jelah..
sempena thaipusam akan datang ni..
tak sabar nak balik lagi..
balik nanti boleh lah mngambil gambar bercuti hari tu n mengupdate entry ini semua..
serta mengambil carpet...
habis lah aku habis blajar nnt..kena sewa lori nak angkut semua barang aku di kolej ni hah..
kotak buku je dah berapa..
xmasuk kotak2 lain..mahu dkat 20..
baju lagi..
aiiissshhh..nak wat macam mana kan...
mira..mira


p/s : dah nak balik rumah lagi tapi dia pun saya xjumpa walaupun dah hampir 2minggu di kolej..



You Might Also Like

2 Comment