Wednesday, February 16, 2011

tambah kolestrol yang sudah banyak di badan

konon-kononya masa nak kuar tu teringin sangat nak makan pizzzzzzzaaaa n kfc fishe donut..
dah teringin sangat tak kira lah ada duit ke tak tetap nak kuar juga...
padahal masa hari tu diberi cuti sebab kena hadir tuk majlis kebudayaan..n saya orang pertama yang hadir (berlawanan sebenarnya..oooppss :) tak sengaja terlajak tutup mata)

then bila mata terbuka jew..roomate dah jerit " wei majlis dah abis dah..bangun lahh wooo makan cepat..ni dapat makanan ni "
pegh dengar je pasal makan laju je bangun..eeeeyyyyaahhhh..jom makan semua..
buka polestrin wah..nasi hujan panas + air sirap lagi..dapat free..hhoorraayyy...

masa tu agak nak tengah hari juga lah..tapi aku kira ni breakfast lah..heheh sebab baru kul 10.30 kan..
lepas makan member2 semua ready nak g kenduri kawen kawan saya..saya je rasa cam tak perlu pergi..sebab saya kan dah pergi masa sebelah perempuan..segan plak nak g sebelah laki sebab bukan kenal pon sape laki tu..
so kira ok lah kan sebab dah pergi sebelah perempuan..

tengok kawan saya dah kawen laaa

then aku rasa lepas zohor lah baru kuar..senang ckit..dah siap sembahyang nanti...
so lepas besiap semua rancangnya nak g makan pizza n kfc yang baru tu :) then jalan2 kat pesta thai kalo jumpa barang berkenan ke..

p/s : time ni dah ajak sorang kawan saya..tapi.........dia tak nak ikut..tak pasti kenapa tetiba rasa macam geram + terasa cikit...aku tak kisah pon ko nak kawan dengan sape..tapi cuma terasa dekat part terasa macam kita menjauh je..padahal hanya selapis batu je :( sory kalo aku ada wat salah pape..kalo ko baca blog aku..tapi rasa nya tak cukup masa kot nak baca..


mari kita gerak jom..sebelum tu 1 gambar dulu clik..clik..

abaikan mana yang tida penting!! shawl baru..beli dah lama tapi tak penah pakai n first time pakai kale merah!

masa tengah tunggu bas dengan panas teriknya pon sempat lagi abik gambar tp sebelum tu nak cerita cikit..pegh tetiba ada satu kreta satria brenta..kalo vios ke tak pe lah juga..ada 3 orang mamat botak dalam tu so confrm dak army kot..tak suka nya...then brenti leh cakap camni "meh lah tumpang kalo tunggu bas lama lagi ni.."aku asalnya lantak ko lah dah lah aku tengah panas terik ni..member aku jawab "tak pe kitaorang boleh tunggu bas.."mamat ni boleh jawab "alah tak pe dapat jimat..korang bayar dua orang singgit je.kitaorg dapt duit minyak.."aku memang pantang orang nak tawar menawar ngan aku pasal duit..ingat aku ni apa..hah aku tetiba tengking "woi..korang kalo nak jimat sangat korang blah cepat tak payah nak brenti-berenti wat bazir minyak korang jew " aku cakap dengan nada yang tinggi dengan muka yang bengis giler..mamat tu terus cakap " ekh jangan lah marah-marah" dengan muka cuak terus blah..ko ingat aku heran dengan korang..suka hati aku lah nak naik bas ke..nak tnggu bas 5 jam ke..menyebok apahal.. member aku yang kat sebelah pon terkejut giler..dia pon tergamam dengar aku jawab cam tu..dia trus cakap.."hahhahaha..ko ni mira pakai baju nagn shawl cm ni dah ayu abis dah sekali marah pegh giler r" aku pon nak tergelak bila pikir balik..
n now clik..clik..

tunggu bas dengan ayu nya..wahahhahaha
p/s : style shawl ni cantik juga kalo letak pada contest (link contest) k.ayun (link blog k.ayun) ayunar(link tuk korang shooping shawl n inner cantik) ok kew?tp dah submit dah..takkan lah nak tukar-tukar lagipon rasanya satu gambar je boleh letak..kalo boleh nak add gambar jew rasanya disini..

samapai je g lepak-lepak kat tengok barangan dari thai tu..tapi nampaknya kecewa..tak de apa yang berkenan..so terus blah n g makan kfc.wahhahahaha...kononya nak alas perut laaa

ni lah set nya

so kitaorang share berdua je..yelah ayam dah ada dua..kang tak larat plak..dah laa tadi dah mkn nasi..tapi makan sampai lupa nak abik gambar so guna khidmat google jelah..kitaorg plus dengan chezzzzyyy wedges lagi..so dah cukup...

then ingat nak g tengok wayang tapi rasa macam tak de cerita best laaa..dari bazir duit melihat movie yang tak memuaskan hati so baik pergi karoake..hhoorraayyy...

bajet semua suara sedap..muuhhaaahahhahhaa

gambar ni pon start abik bila peti suara ni dah tak dapat nak kuar suara lagi

mana taknya nyanyi semua lagu tinggi-tinggi kot..menjerit abis semua nya..20 lagu plak + dengan 2 lagu free sebab abang tu rasa nak bagi kitaorg...muhahahha..padahal salah sisitem..tetiba hang so dia ganti lah..

dah lah pakai shawl bergaya-gaya jap lagi lepas karoake kitaorang boleh plak g mai bola keranjang kat tempat game...
pegh dengan begitu raai kot tengok sebab beriya nak dapat shoot banyak..hahaha..tp enjoy!!

dah buang peluh dengan aktiviti balikng bola kita g makan lagi..

kali ni pizzzaaa plak..

kami order pizza baru

tp pada pendapat saya kalo tak g makan pon xpe..baik makan yang biasa je..cheese dia sama je..dah kat tengah dia lompong..rugi inti dia..

cheese dapat ditarik-tarik

orang sebelah saya manager serve..kalo manager serve kitaorg ingat nak abik lagi banyak gambar..muhahaha


p/s : sory kalo ada sebarang kesalahan..tetiba terpikir..roomate aku cakap abis semua jadi cantik bergaya sebab kawan ngan aku..padahal aku ni lagi lah selekeh..tapi korang semua memang dah comel2 cantik2..
nanti tolong aku mencerah muka ni cikit ye..cet pemalas nak cuci + sapu krim ada hati nak cerah

hey..saya rindu lah...semoga dimurahkan rezeki awak..



No comments: