bayar hutang zura =)

9:14:00 PM





1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?
benda atau pada saya maksudnya barang kan..semestinya handfone , en lappy shawl2 saya yang cantik2..walah hai

2. Benda terakhir yang korang beli g
una duit korang?
barangan perempuan n teh..malam ni nak wat teh susu lah.sedapnya =)

3. Dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah t
emanya nanti?
di rumah kesayangan..tak suka wat dewan o hotel..tak de feel kenduri kot..n tema tak dipikirkan lagi..saya muda lagi..calon pon tak brapa nak pasti je siapa..

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
ye saya sedang bercinta..bercinta dengan diri sendiri..hahha..sayangi lah diri anda kerana ia amat berharga..kalo bukan kita yang sayang n cinta diri kita sape lagi nk sayang n cintakan diri kita...walah ayat..korang nampak tak ayat-ayat matang disitu..

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
kekasih?walah..tak pasti lah semua ni

6. Di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
........

7. Novel / buku / majalah terakhir dibeli?
tak pasti lah..rasa macam dah lama sangat tak membaca...
huhuhu..mungkin buku study lah..aku baru pas jawab test kot..
majalah novel semua tu dah lama tak belek..rindunya nak tengok gabar cantik di majalah..

8. Apakah nama penuh korang?
yang tercatat dalam ic yang dulu abah bagi nama noramira binti sazali..
i love my name so much..bukan senag tau parents korang fikir nama untuk korang


9. Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
kedua-dua nya..kita kena adil tau..paling suka part g shooping ngan ibu..sebab ibu tahu apa yang perempuan nak..tapi abah pon paham gak keperluan hidup saya cntohnya makanan!!!!

10. Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
saya tak rasa nak jumpa sesape lagi..just nak jumpa kawan-kawan lama jew....


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
sejak duk kolej ni memang lah kena basuh baju sendiri..kalo kat umah semestinya tidak..


12. Dimanakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
paris..sebab tempat tu cam romantik jew..

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?
peluk!!love it peluk bantal bucuk..wah dah rindu comot =)

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
1. member sejak sekolah rendah lagi
2. dia cantik
3. teringat nama pangilan masa sek rendah dulu..ooppss



15. 5 benda yang disayangi dalam hidup korang?
1. fon yang beli dengan titik peluh sendiri (penat sey kumpul duit)
2. shawl cantik
3. comot =) tak boleh tido kalo tak de
4. en.lappy yang berharga
5. apa lagi ekh..sayang semua barang yang orang bagi..saya sangat menghargainya

16. Lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
semua lagu yang memberi makna mengikut keadaan...

17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
6989
6 september 1989
dimana saje anda nak sambut bezday saya saya terima..sebab lain orang sambut lain tempatnya..huhuh..
yelah kawan sambut kat kolej..
family kat umah..so lain kan..

18. 8 rakan blogger yang korang nak tag.
sory malas nak tag..so saya tag pada semua yang membaca.sila ambil ye..jangan segan silu


p/s : sory malas nk upload gabar o pape..just typing jew..


update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :)



















You Might Also Like

0 Comment