Tuesday, March 8, 2011

contest blog paling simple!!

thank pada sofea lang sebab tinggalkan tag ini pada saya..
hhoorraayy..join contest lagi..
first sekali meh kita tengok banner dia yang cantik lagi cute miut

korang klik banner ni tuk entry contest

S : saya
I : ini
M : mira sazali
P : pikir
L : lelaki
E : ego

1. ada blog. xde blog batal.. ---- DONE
2. follow blog aku..[klik button follow sebelah kiri bawah] -----DONE
3. letak banner contest ni kt sidebar n link ke page contest aku.. ----DONE
4.buat 1 entry n explain any word drpd perkataan SIMPLE.. ---DONE

ella yang comel
zura yang cantik
nani yang cute

p/s : selamat menuba ia rakan-rakan..agak2 saya boleh menang tak :)

update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :)



No comments: