Sunday, March 27, 2011

movie + shopping + makan

disebabkan terlalu stress dengan exam yang soalan dia kluar macam beruk..
agghhh..mna tak nye..soalan semua tak sama am soalan past year.
dah tu apa yang target lansung tak kena..pegh..smua memerlukan otak untuk berfikir...
abis semua soalan aku tibai jew..mana yang ingat masa pengajar ajar yang tu lah aku tulis..
dah daya ingatan ni kurang baik cikit..

so kita mula dengan first day relax day..after abis je paper..
terus g tengok movie hikayat merong mahawangsa..
saya bagi 4bintang tu movie tu..
tak sangka rang malaysia bleh wat movie maca tu..best sangat..
maybe sebab saya ni memang suka crita action kot..
after g makan KFC (rosak diet aku) n then letih sangat + plak kepala aku dah diserang migrain..
yelah lepas penat jawab exam tak tido..ni lah jawabnya..
balik je terus lepak..telan ubat..pegh memang rasa nak pecah kepala..
dah r esknya kena g keja pagi..
p/s : awen gambar kita sesama tak delah..aku upload dari fb nad jew..malas laaa

disebabkan keja pagi hari rabu tu petan tu balik je keja..
kuar lagi..
tapi kali ni g karoake plak..
layan....
20 lagu kot kitaorang tibai...abik ko..
tapikan rasa cam tak puas gak lah!!!
tapi before karake tu..
dah g shopping dulu..
g beli baju laaa..abis duit lagi..
yang part shopping tu puas dah..

part 3 plak ari esoknya...

disebabkan keja pagi lagi..maka kuar lagi..tapi kali ni tengok movie lagi..
tapi kali ni tengok cerita sucker punch yang keluar hari tu gak..

boleh tahan cerita dia..tapi mengarut jew..sebab tak logik..
tak not bad lah..may be i give 3 star..
heroin cun lagi cantik giler..i like!!
n enjoy lagi..ngan shopping laa macam2 kedai kat situ..

p/s : kesimpulannya..jangan lah bagi exam susah sangat..bagilah yang senag cikit..tak ponbagilah open book..bukan semua orang tau boleh jumpa jawapan yang tepat :)




No comments: