Monday, August 1, 2011

ce komen cikit header baru saya ni :)


pegh..
hari ni aku duk abiskan masa edit tuk header jew..
bukan apa aku rasa cam bosan plak ngan header lama tu..
dah lah aku ni gile lemah dalam mengedit ni..
abik ko sejam lebih kot aku abik masa nak edit..letih²
heheh..dah lah berpuasa...padahal saje nak buang masa bila berpuasa ni so terasa lah aiiii cepatnya lah masa berlalu..
hehehhe

hah ni header lama aku..



ni plak yang baru...


ok leaps ni confirm 10 tahun lagi baru aku tukar lagi header ni...
lepas dah ada perubahan kat diri....

example dah tak single ke a.k.a kawen...
awww..miang...

korang komen cikit cantik ke header baru ni..
aku rasa huduh jew..
tulisan simple giler...
tapi kan aku rasakan macam tak matang lansung...
coi mira oiii ko dah besar tau..bila lah nak matang ni hah..

p/s : kalo lah saya sambung study degree in computer n tolak nursing apa lah saya jadi agaknya..tapi saya dah tolak cos tu n saya pilih nurse..hei² semoga menjadi misi yang berjaya..
aku rasa lagi best guna misi dari nurse :)