Sunday, August 21, 2011

kerjaya yang bermula :)


salam korang semua!!!!!
pegh korang..lama giler kan tak update..dah berminggu² kan...
kalo korang nak tau aku sekarang ni dah keja tau..
pegh memang lain sangat keja dengan belajar...

8/8/2011 aku daftarkan lah diri kat jabatan kedihatan negeri johor..
then tunggu punya tunggu maka tahu lah dapat hospital..
yeaahh saya dapat hospital sultan ismail (hsi) johor bharu..
pegh gile maju hospital ni..
masa masuk je terkejut giler..
yelah dulu masa praktikal kat seremban hospital lama...
kalo korang nak rasa selesa meh lah orang jb semua masuk hospital hsi ni..
mana tak nya ward semua nya aircon kot..tak de pon kipas..memenag masyuk lah..
dah lah hospital it..everything dalam komputer..
memang rasa lain sangat..
tapi seronok gak...

22 orang dari kolej aku dapat sana..giler ramai..
bila keja pon kitaorang keja sesama sendiri je..
memang best laa..
yelah dah kenal so senang sikit laa nak bekerja..
p/s : nampak tak beg kitaorang sama :) yelah beg dapat masa prom nite kitaorang :)

aku dapat department emergency (ED)
wah memang aku minat lah department ni..
seronok sangat keja..
hehehe..
korang wish saya gud luck ekh..
tahun ni saya dapat beraya tahun depan tak dapat..
so jumpa saya raya ni..
hah rasa nak jumpa saya meh lah wat sakit perut pastu datang emergency kat hsi ni..
haahhaha

p/s : aku kena raya sakan ni tahun ni..tahun depan dah tak dapat raya dah..


2 comments:

Sofea Lang said...

wei mira....best gle seh...meriah tul dgn budak KKS je kat situ..hahaha.
nway, gudluck 4 u!
jumpa konvo nnt kt ipoh yea..hehehe.

mira sazali said...

tu lah pinaz..awk kt ne??
doakn kitaorg semua dpt cuti tuk konvo nnt..