day 13 cabaran 30 : apa yang ada dalam beg duit anda

3:12:00 PM

salam korang...
hah macam mana semua bila puasa ni...ok tak semua??
harap² ok lah yeah...

ok ni dah masuk hari ke 13..
apa yang ada dalam beg duit anda...
confrm lah ada duit...

ok pada pendapat saya lah kan beg duit tu maksudnya purse kan bukan beg yang selalu perempuan bawa tu kan a.k.a handbag

so semestinya ada

  • duit kalo lah tak duit wat apalah namakan dia beg duit
  • kad atm
  • ic
  • lesen
  • apa lagi nak letak..cukup lah tu..tu pon aku rasa dah cukup gemuk dah beg duit tu..

p/s : nak tukar header baru lah :)


You Might Also Like

0 Comment