awak disana..tq jadi followers saya..

Thursday, August 4, 2011

day 15 cabaran 30 : kalau dapat RM1juta, apa yang anda buat dengan duit itu?

salam ramadhan semua :)
sihat kan semua..
ok hari ke 15 separuh dari sebulan atau separuh dari 30..
so it a middle hahhaha..

ok hari ni dia tanya plak..kalau dapat RM 1 juta, apa yang anda buat denagn duit tu??
meh kita tengok idaman hati dulu..hahahha

  • aku nak beli kreta n rumah
  • then g haji bawa parents aku skali
  • pastu yang selebihnnya kalo ada lebih aku nak masuk dapat ASB :)
kalo korang nak wat apa...

kalo masa ni aku dah ad umah n kreta so kranya idaman pertama tu reject n teruskan dengan idaman kedua iaitu g haji :)


p/s : wah hati berbunga riang miss u lah n
lagi 3 hari je aku dah kena keja tak dapat lah nak berblg nanti..rindunya lah :(




update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

3 comments:

Popoi said...

nice2! hehe ^^

Botak said...

beli rumah, buat benda yg patut, melabur.. :D

cik mira jew said...

:)