day 15 cabaran 30 : kalau dapat RM1juta, apa yang anda buat dengan duit itu?

10:29:00 PM

salam ramadhan semua :)
sihat kan semua..
ok hari ke 15 separuh dari sebulan atau separuh dari 30..
so it a middle hahhaha..

ok hari ni dia tanya plak..kalau dapat RM 1 juta, apa yang anda buat denagn duit tu??
meh kita tengok idaman hati dulu..hahahha

  • aku nak beli kreta n rumah
  • then g haji bawa parents aku skali
  • pastu yang selebihnnya kalo ada lebih aku nak masuk dapat ASB :)
kalo korang nak wat apa...

kalo masa ni aku dah ad umah n kreta so kranya idaman pertama tu reject n teruskan dengan idaman kedua iaitu g haji :)


p/s : wah hati berbunga riang miss u lah n
lagi 3 hari je aku dah kena keja tak dapat lah nak berblg nanti..rindunya lah :(



You Might Also Like

3 Comment