Friday, August 5, 2011

day 16 cabaran 30 : guru sekolah anda yang paling anda suka

salam korang..siaht tak semua di bulan puasa ni hah..
wah korang..pasni mesti lama lah aku tak dapat nak berblog..confirm pasni kan korang semua dah tak kenal apa tu blog saya purple awak biru ni hah almaklum lah dah r tak popular sedia maklum lah tak kenal pastu hilang tak kunjung tiba lagi lah maklumnya..
pasni aku confirm lah busy nak mampos nya hah..
sebab isnin aku dah mula daftar keja..
wish me good luck n hope sangat dapat sister yang sangat memahami jangan asyik nak duk maki hamun je..nanti nak keja pon tak seronok..
korang konon² nya wat lah hargai cikit kat entry² genting a.k.a saat terakhir sebelum aku sibuk tak pasti bila lagi dapat up entry ni hah..
hahhahha..dasar tak malu..

kalo boleh kau orang semua kasi lah komen sikit..komen lah pape pon..hang nak kmen blog aku huduh ke..blog aku blog ke laut ke ke jamban ke..tak kisah..


dah aku ni memang suka melaut..entah apa entah..tajuk tak kena lansung dengan entry..
tapi ada aku kisah...
mira tak kisah (gaya cam aiman tak kisah..hahhaha)

dah moh kita ke tajuk cabaran kita yeah abang² n kakak² sekalian adik minta maaf lah yeah melaut kejap..

guru sekolah anda yang paling anda suka..

pegh susah nak jawab..pada aku aku suka semua cikgu sekolah aku..al maklum lah tanpa dorang aku tak kenal ABC 123 semua tu lah..
tanpa dorang aku tak + - x % $
hahahha...
so aku sayang semua nya...
aku ni budak nakal kat sekolah so semua cikgu sayang aku..tak caya ko tak aku confirm aku jawab cam tu :)

p/s : betul dah kena keja ni..aku rasa awal sangat lah umur baru 22tahun dah kena keja..nak sambung study lagi..tapi apakan daya dah terikat kan :)


1 comment: