Sunday, June 26, 2011

deko..deko..deko..

ok..hari ni anda takkan melihat gambar pada entry ini..sebabnya memang tak de gambar nak letak..boleh tak camtu..sebab..
1 . malas nak search kat google
2. malas nak upload
3. malas..malas..malas..tapi nak update entry baru...

sekarang ni aku duk lepak jew kat rumah..membesar sebagai juara..
kita ingat kan nak minta keja tapi tak tahu nak apply keja apa wat sementara tunggu surat sampai..tapi rasa tak biasalah duit kocek takde..
sebab nya ialah dah terbiasakan cukup je bulan elaun masuk 600 cam tu je..
tak perlu pikir bayar balik ke..apa ke..just enjoy it n paid hutang untuk bulan tu..
tapi aku terpikir gak kan before ni..nak kemas umah cepat-cepat siap..pastu nak minta keja..
tapi kerja mengemas umah ni..aishhhh


ok2 jap.tajuk entry aku deko deko kan..
hahahha..sebenarnya aku nak cerita pasal nak dekor rumah aku ni hah....
nak deko 1 umah..
nak buang mana barang yang rasa dah tak boleh n tak perlu..
tapikan kalo tengok kat tv..
habis semua perabut yang tak brapa nak cun tu dorang rejam...
tapi aishh..gilo apo nak wat gitu..
so korang ada cadangan tak nak deko deko rumah dengan tidak membuang perabut-perabut yang ada..
lagipon nak wat pe membazir..

tolong lah ekh bagi idea nak wat camne..

rumah i kecikje..biasalah rumah teres..
so mana nak sumbat barang yang banyak mengunung ni yew..
ada idea...

wish me luck..n hope rumah saya jadi cantik..

RUMAHKU SYURGAKU :)

p/s : awak dengan bersungguh-sungguhnya ye sokong saya nak kemas rumah..konon nya dapat lah membuang lemak-lemak yang terkumpul di bdan ni + rumah cantik...mana tak sokong kalo hari-hari awak bagitau selamat mencantikkan rumah..cis..




2 comments:

Sofea Lang said...

woo..bestny...
nk buang perabot tu syg la plak..
ap kata ko recycle jd kan prabot bru yg cntek..
ce cri kt mr.google recycle furniture..

mira sazali said...

wah!!good idea..tq:)