Friday, June 24, 2011

Perpisahan ini








Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu




















p/s : rindu korang..rindu nak berlari macam kanak-kanak ribena kejar kantin..


5 comments:

Sofea Lang said...

huhu...kenangan....all the best!!!

mizz mira said...

always in my mind

"QISSNIELZUE" said...

hehhehheh.macik aku drop sini kejap. wahh lagu favrite aku tuhh.best kan lagu tu.sedih jepp. :(

mizz mira said...

hehhe..tu lah..
first aku dgr msa ak ad prom night kolej.

aniyah said...

memori indah yang kt cipta bersama akan kekal didalam kotak fikiran ini hingga jasad di mamah bumi...