let party...

12:55:00 AM



ok tetiba terasa sedih plak...

bukan apa bila cakap party orang hepy..tapi aku sedih..
miss y roomate..
before semua balik kitaorang wat 1 party..
enjoy giler..
tak nak cakap banyak korang layan gambr je ekh dulu....
kang lepas bersedih-sedih tengok gambar aku kasi taip panjang sikit..
hahhahaha...





















rindu sangat kat korang..
malam tu kita semua memang giler makan!!
domino je ad 5 keping yang kita kena makan tuk 6 orang jew..
tak termasuk kek lagi..air lagi..
pegh memang kasi letup perut...


memang satu kenangan yang tak dapat dilupakan..

pada adik junior ku yang 2 orang tu (walaupon sorang lagi tu lagi tua dari aku n anak dah dua tapi bila duk gelak cam budak-budak jew..hahhaha)
korang jaga diri baik-baik..study leklok..

pada rakan-rakan ku..jangan lupa aku ekh..keep in touch..
wah..
terharu..

p/s : wei korang sape nak g pasar??nak kirim..ekh tak..nak ikut..ijat ada tak nak anta kita yool?hahhahaha.....





You Might Also Like

2 Comment