Friday, July 15, 2011

BEN ASHAARI dan SEKOLAH



kalo korang nak jin korang boleh klik header gambar kat atas tu..tak pon klik sini
jom korang join...
aku minat sebab sebut pasal sekolah kot...
bila cakap sekolah aku rindu member aku kot

n kenagan kena kejar ngan cikgu displin..abik ko nakal sangat sape suruh...
selalu sangat duk ponteng²..abik ko..
ponteng lagi perhimpunan...
dah lah tu..selau tipu cikgu cakap tak sihat..sebabnya aku malas r nak perhimpunan..
duk dengar orang bebel tanpa henti..apa pon tak dapat..

p/s : cikgu sekarang kalo koran tengok semua nya baik² sey..masa aku dulu garang...auuww takot..



3 comments:

idafirdausi said...

Saya datang baca kisah sekolah.. Please hit me back yeah.. ngeeeeeeeee *toink!

Entri Terbaru
Dont Be sad

Lulu Caldina said...

Lulu singgah baca entri kamu.... :)
selamat petang..

yer, blog lulu memang betul biru..ngee

mira sazali said...

tq semua :)

lulu : sy ada join tau awk pnya segmen..