Saturday, July 30, 2011

day 11 cabaran 30 : gadjet yang anda ada

hari ni sampai lah hari yang ke 11 tuk aku...
agak² kan hari datang tak angau aku nak update entry tengah² malam buta nanti...
wah meh nantikan yeah..

hari ni dia tanya plka gadjet yang anda ada..
anda ada gadjet apa??
secara seriusnya yang aku punya sendiri ada fon je satu..
tu pon masa tu aku letih duk kumpul duit nak beli fon yang satu tu...
berbulan² gak duk usha fon apa yang bila beli puas pakai n tak menyesal...
akhirnya aku memilih tuk beli fon ini..


kira ok lah sebab dia ada semua..
masa tu memang aku nak sangat fon slide tak nak touch² ni..takot kang ada gak 20 jam aku abik masa tuk taip sms..tapi sekarang ni memang tengah angau lah fon touch ni...pegh meleleh air liur tengok..

aku ni memang jenis kalo nak beli sesuatu aku akan pikir abis² dulu patut ke tak patut..wajar ke tak nak beli..selagi tak patut aku tak beli lantak ko lah nak kutuk aku ni zaman perang jepun ke punya barang...

tapi puas lah gak fon ni sebab ada semua
wifi ada
3g ada depan

so aku rasa tak puas lagi pakai..
biarlah orang nak kata fon ni zaman aku budak² kecik dulu..lantak kau lah..

gadjet lain tak de lagi..
yang memang ada pon tapi bukan dari hasil titik peluh aku lah..
hasil dari pa&ma...
so pada aku tu bukan aku punya aku hanya pinjam dari dorang..

kekadangkan aku tak paham budak² sekarang..
sesuka hati je alah parents aku ada..pegh mudahnya kau...
tau lah parents ko kaya tapi agak² lah wei..takkan ko tak de rasa nak merasa titik peluh kau..usaha kau..

jap..aku ni dah merepek dah ni..
ok cau..:)

p/s : wah kekadang tu rindu gak nak mengupdate entry ni ekh...
thankz pada follower yang follow blog saya :)




1 comment:

Azza Azman said...

Huhu kalau nak ikut yg terkini memang kering duit saya. Pakai htc je dah bape tahun dah. Seronok jugak kalau pakai hasil titit peluh sendiri puas gitu...

Hai geng blog purple yg comel ,nak banner free tak, banner purple gitu klu nak boleh ler tengok di sini,

http://azzaazman.blogspot.com/2011/07/siapa-nak-banner-free.html

senang kan?