Sunday, July 31, 2011

day 12 cabaran 30 : apa yang ada dalam beg mekap anda

salam korang..
pegh hari ni kalo korang tengok entry semua orang mesti duk sibuk cerita si penjaga gol malaysia tu putus cinta...
aku pun bangun je pagi² tadi terus adik aku tunjuk newspaper tu hah si khairul fahmi a.k.a apek tu putus tunang...
alololo..jodoh tak panjang ye..
nak wat camne kan..lagipon pada aku lah dia tu muda sangat..
enjoy dulu masa muda remaja ni..
nanti dah ada tanggungjawab tak dapat dah nak enjoy sakan..

ok² hari ni dah hari ke 12 kan...
apa yang ada dalam beg mekap anda

beg mekap ni aku bukan selalu ada lah..
bila nak kemana² baru ada..maksudnya kalo nak berjalan jauh yang memakan lebih 24jam..

barang yang mesti ada
  • krim pelembap
  • krim muka (yang kecantikan)
  • foundation
  • lip ice sheer colour
  • bedak compact
  • redorant
  • brooch tdung :)
  • toner
giler banyak kan..almaklum lah lebih 24 jam..
tapi kalo tak dalam beg aku yang aku bawa kemana saje memang dah sedia ada bedak compact n lip ice so selagi tak melebihi 24jam aku bawa 2 barang tu jew..


p/s : malu sey nak share apa ada dalam beg mekap..bajet muka cantik je nak cakap barang apa ada..nak cakap guna jenama apa lagi malu kot...


No comments: