awak disana..tq jadi followers saya..

Monday, July 18, 2011

day 6 cabaran 30 : tiga perangai buruk anda

ok...sory lah yeah..aku rasa kan semalam aku tak de up pape entry pon..
pasal apa..
pasalnya malas nak on en lappy..
boleh tak bagi alasan gitu..
anggap jelah ekh boleh yeah..

ok meh kita terus ke tajuk utama kita..
(aku ni kalo jadi membaca berita agaknya ada gak kena balik ngan prodesur mana tak nya..duk ngarut tak de kaitan je lebih)


3 perangai buruk saya :

hey² mana lah ada orang nak cerita perangai buruk dia wei..
wat malu jew..
ko caya lah cakap den ni hah..
jap lagi orang tak layan dah hah blog ko ni hah..mano tak nya enkau duk habak perangai burung hang..
(bahasa rojak..maklum lah orang jauh so bebas nak cakap mana pon kan..mung ni...hahhahha..)

  1. suka bangun pagi terus buka peti minum air n take breakfast tanpa gosok gigi :)
  2. tak suka mandi :) lagi² kalo 1 hari tu aku ni hanya lah duduk umah n memanaskan tv so aku hanya akan mandi sekali je sehari..tambahan plak hari hujan..wah memang lagi tak mandi..tapi kalo dah panas sangat kul 12 tengah malam pon aku mandi gak :)
  3. bila rasa nak makan akan makan banyak tak terhingga tapi bila rasa tak nak makan tak makan pon tak perasan
p/s : ekh...korang agak surat tuk keja bolah sampai minggu ni..bagi lah aku raya dulu..tak pelah bagi keja part time dulu kew..lepas raya nanti ke baru lah bagi keja..boleh lah :)
saya rindu awak..saya ni ego sangat ke..first time satu hari tak dengar khabar berita.apakah maksudnya?




update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

1 comment:

Cik Muda Sae said...

dari blog Finaz.SAlam kenal! follow kamu.!