perasaan yang semacam..

12:24:00 AM

duk malam² gini..blogwalking sana sini...
tup² dalam kepale terasa nak tukar header baru lah...
tp bila sebut pasal nak tukar header baru ni...
masalah nya yyoosshh campur betul...
bukan apa lah kan..
nak kena duk edit punya edit gambar..
tu yang kasi tunda punya tunda tukar header..
silap² kang dah 5 tahun lagi pon aku duk pakai header yang sama..
emm apa pon tak de..

ekh jap ekh..korang kan kalo rasa tak nak layan entry aku ni kan..
tolak tepi je tau.
entry lalut sana sini je ni...
ah ko ke laut sudah..

ok ni sebenar nya di panggil entry bebas cukai...
apa it entry bebas cukai??
entry bebas cukai tu terjadi bila saya cik mira ni hah..otaknya tengah tak betul..
dimana ada fius tercabut..so dia akan menaip sahaja apa yang terkeluar dari kepala otak dia pastu taip je tanpa perlu membaca balik isi kandungan nya logik atau pon tidak...

so bagi anda yang rasa ini sangat membuang masa..jangan lah baca..

korang penah dengar tak sape² cakap kat korang...
laki ngan perempuan ni jauh sangat beza..
memang payah bila laki ngan perempuan ni nak bersatu..
umpamakan...
sorang dari bumi sorang dari marith..
tak mustahil tuk bersama tapi sangat susah untuk saling difahami..
so memang selalu terjadi perbalahan...

"kalo kita ingat kat deme, deme akan ingat kat kita"
tapi saya sentiasa ingat awak..tapi awak ingat saya tak?kenapa tak contact saya...


oh letihnya duk masak ikan kerapu ni...
terimakasih lah ye sebab merasa masakan saya ni..
hah apa lagi komen lah..sedap ke tak saya masak ni hah..
makan je..komen cepat..hahaha garang tak??

p/s : miss u babe



You Might Also Like

1 Comment