Monday, July 4, 2011

I LOVE SHAWL CONTEST



walaupon owner dia cakap ni contest dia yang ketiga..tapi first time aku join tau..
ok korang baca syarat²nya dulu ekh..n tengok sekali hadiah apa yang dia nak bagi..jom :)

Hye, Contest Ketiga dari IDMA TEXTILE . Syarat2 nya adalah



1. Upload pic anda memakai shawl yang terbaik. (pic solo sahaja)
2. Buat satu entry tentang contest ini , copy banner dan link kan.
3. Like Page IDMA TEXTILE di Facebook
4. Tag 1 orang rakan.
5. tinggalkan link anda di entry ini

*Pemilihan pemenang akan dibuat oleh saya sendiri pada 20 jul 2011 hingga 31 Jul 2011.


Hadiah utama untuk 3 orang sebanyak RM 50 seorang.

Hadiah tajaan idma textile





ok jom join..

1.
Upload pic anda memakai shawl yang terbaik. (pic solo sahaja)
(picture apa ye nak upload..ye saya memang gile shawl..tapikan tak tahu gaya shawl apa yang cantik..)

jap ekh..yang terbaik tak semestinya hanya ada satu je kan pic yang terbaik..kalo nak letak banyak pic boleh tak..sebab pada saya mungkin terbaik pada saya pada awak mungkin tak tebaik..:)






saya pakai shawl mesti pkai inner...n pastikan inner tu tak melekap pada muka..sebab muka saya sangat lah tembam macam donat :)

2.
Buat satu entry tentang contest ini , copy banner dan link kan.
ni lah entry saya:)



ok ni banner n korang klik kat banner tuk link dia ekh...

3.
Like Page IDMA TEXTILE di Facebook

like like like IDMA TEXTILE di fb :)


4.
Tag 1 orang rakan.

kalo nak tag lebih dari serong boleh tak..2 orang ke..
hana nabihah
sofea lang

5.
tinggalkan link anda di entry ini
saya pasti tinggalkan :)






2 comments:

Unknown said...

thanks join yaww goodluck :)

mira sazali said...

welcome :)