Monday, July 4, 2011

Segmen : Saya Blogger Asal




1. Letak tajuk "Segmen : Saya Blogger Asal"

DONE

2. Jangan lupa letak banner saya di dalam entry korang



DONE..(korang klik banner dia yang tuk ke link)

3. Dalam entry korang nyatakan korang blogger asal dari mana?
Contoh : Saya blogger asal SABAH


SAYA BLOGGER ASAL JOHOR!!!!!
SAYA BLOGGER ASAL JOHOR!!!!!
SAYA BLOGGER ASAL JOHOR!!!!!
SAYA BLOGGER ASAL JOHOR!!!!!

HAHAHHA DONE :)

4. Tinggalkan URL Entri korang dekat ruangan komen di bawah...

WILL DONE

5. Kalau nak follow saya boleh, tak nak pun tak apa.

SAYA FOLLOW AWAK

Segmen ini berakhir 15 July 2011 Jam 1200 Malam


SO KORANG SEMUA..JOM JOIN SEGMEN MUAZ NI:)


p/s : saya selalu nya kurang minat dengan pape yang dianjur kan blogger..saya demam kot sekarang ni



6 comments:

Anonymous said...

hi orang johor, selamat kenalan....

thx ye cuz sudi join... :)

Klik Sini Untuk Semak Penyertaan Korang

mira sazali said...

welcome n hi to u

miss jambu said...

dari sabah menjelajah ke johor untuk berkenalan hehehe
salam perkenalan dari genk

JOM KOMEN ENTRI GENK

mira sazali said...

hai :)

Unknown said...

follow cni dr segmen muz..

mira sazali said...

hai :)