day 8 cabaran 30 : pergaduhan paling terok yang pernah anda alami

12:12:00 AM

pergaduhan...
alahai korang aku ni budak baik² lah..
manalah penah gado...
nak bertumbuk ngan orang pon aku tak pandai kot..
nak main tarik² rambut lagi lah tak pandai..
ekh jap apa semua tu..
tak tahu lah tu benda apa...

aku tak tahu nak cakap apa bila nak kena cakap kan pasal pergaduhan paling teruk..
sebab masalahnya aku ni tak penah gaduh ngan sape² pon..
kalo korang tak caya korang kawan ngan aku ni..
ko try cari gaduh ngan aku..
aku mesti relax jew..
senyum je..
manalah nak gaduh nya...

so tak delah istilah pergaduhan paling teruk.
kalo setakat nak gaduh² manja ngan aku boleh r..
aku jenis tak ambik port lah bab gaduh²..
pada aku semua orang tak perfect..
mereka dah cuba yang terbaik kot...
so apa diri dia kita terima jelah..
so apalah nak gaduh sangat pon


p/s : bajet retis baik nak mampos....


You Might Also Like

0 Comment