awak disana..tq jadi followers saya..

Sunday, July 17, 2011

day 5 cabaran 30 : status anda ? relationship anda?

hey² hari dah hari ke 5..
tapi jap..sory lah yeah..
patut nya dah hari ke 6 kot..
masalah kul 1 pagi ni baru lah aku dapt on9 nye..
tadi bz kot..
sebab hari ni ada kenduri tahlil ngan family ak..
so tak de lah cukup masa nya nak ngadap en lappy ni hah..

hah dah..
bab cabaran hari ke 5 boleh tak aku nak jawab no komen..
aaaww..jawapan nak miang gaya artis hot...pasan ko nyah..

ok..yang aku boleh cakap status aku single wat masa ni..
tak de pape ikatan dengan mana² pihak..tak de ikatan nye..tunang mahupon kawen..
so im free.........

opppsss..relationship..
emm..
ekh korang meh kita cerita hal lain ekh...

oppppss..

p/s : letihnya lah hari ni..but fun..hye babe..already miss u now..

wah..kalo tak de keja..macam² gambar lah ko nak letak ekh nyah..tapi bila lotih gini..abik ko tulisan merepek je aku bagi kat hang..
peace :)



update : harap maaf dengan setiap kesalahan ejaan..saya memang mengalami masalah tersebut..biasalah kanak-kanak ribena :) awak boleh tinggalkan komen kalo nak ye..klik komen diatas..mari komen :)

2 comments:

shida said...

ho3...30 hari?
gud lak on da challenge..penat tuh..he3..
jmput sggah blog shida..tq
http://luvabenbaby.blogspot.com/2011/07/kenapa-kita-pelupa-sambungan-entry-8.html

cik mira jew said...

thankz shida :)