Friday, July 29, 2011

day 10 cabaran 30 : hari ke 10.. apa yang berlaku?

pegh...giler berkarat lah aku ni nak abiskan cabaran aku rasa..
kalo orang lain buat 30 hari aku rasa aku nanti mahu 200 hari kot...
nak sampai kan hari yang ke 10 ni pon..
tercampus campis..aishh bahasa apakah itu..

wahhhhhh....
akhirnya sampai hari ke 10..
aku ada 20 lagi hari...
nak wat cam ne...aku ni bukan lah blogger tegar yang selalu mengupdate entry..
aku ni sekadar mengisi masa lapang yang kadang kala ada..kadang kala tiada..
bila dah start keja aku rasa lagi tiada lah masa lapang...
macam mana plak kalo dah kawen..makin hilang lah masa lapang..
makanya..makin terpupus lah blog saya ni..
terima jelah keadaan...

ok moh kita ke topik sebenarnya...

apa yang berlaku hari ni?
aku rasa hari ni tak de pape yang pelik berlaku..
tak de pape istimewa berlaku...
cuma hari hujan turun dengan lebat nya setelah tak hujan n sentiasa panas terik..
alhamdullilah :)

p/s : pegh rindu sey nak blogwalking n join segmen² yang blogger wat..

kalo korang pasan kan entry aku dah lama tak bergambar seperti biasa..yang ada gambar bila hari rabu jew :) sebab wordless wednesday




No comments: