Tuesday, July 19, 2011

day 7 cabaran 30 : tiga perangai baik anda

ish..apa lah aku ni..
leawat sehari sey...
kenapa aku cakap cam tu..
masalahnya aku ni tag lah pada sofea lang jap lagi dia awal sehari update dari aku..bukannya apa..aku termiss sehari lah update entry..
mana taknya..
otak bercelaru ni hah..
mendengar khabar angin akan di panggil keja before raya.
aduhai..agknya dapat ke idak lah saya n beraya ye..

hati tak tenteram sey..

oppss..menyelawang lagi..ekh betul kan??

ok..lets go..

3 perangai baik saya
  1. friendly giler..tapi first jumpa memang korang akan cakap aku ni smbong gile..ni dari apa pandangan member² aku bila kau tnya lah ekh..dorang confirm lah dengan lagak dan bergaya cakap aku ni sombong nak mampos..dah r tu muka nak lagak..apatah lagi bila cakap..jap lagi bila dah kenal abik ko..kasi pecah cermin mata korang aku nye bercakap tak berhenti tu + plak aku punya gelak..memang kasi pecah panggung lah..
  2. aku ni plak ko nak kasi keja laki aku balon keja perempuan pn aku balun..tapi kalo dah ada dak laki depan aku..kasi cover lemah sikit..malas kot nak lagak hebat kang aku kena wat semua keja...masa tu aku tunjuklah lagak aku ni seayu nak mampos semua keja laki aku tak mampu..huhuhuhu..kononnya wei berat lah barang ni ko kasi tolong lah angkat yang ringgan aku angkat ekh.. :)
  3. aku ni jenis take easy...biasanya korang akan nampak laki kan jenis take easy tapi ni aku..memang aku take easy nak mati..tak caya tanya member aku..tapi bila ko jadi sebagian orang terpentin aku..aku tak akan pikir take easy tuk ko ekh....aku tak hard nak mati tuk ko ekh..alahai apalah nak pikir parak² sangat..lantak ko lah nak wat apa janji tak nyusahkan aku tak bebankan aku...aku bahagia ko pon bahagia..
boleh tak aku nak tambah list baik aku ni..(cet..bajet baik nak mampos..ada aku kisah)
  • aku ni kalo ko minta tolong aku kan usaha lah menolong ko sedaya termampu...tu jelah yang aku mampu..tak sanggup sey nak hampakan harapan member² aku..
  • lagi satu aku ni selau dikategorikan orang suka merancang masa depan..duk atur sebiji² apa yang patut ada tuk masa depan...apa yang perlu dilakukan bagi menjamin masa depan..mungkin aku takut nanti aku rasa susah kot..
  • aku akan bajet macho giler..takkan nagis!!tebgok cerita NUR KASIH pon aku tak kisah..duk terasa dalam hati aku tarik nafas..n then senyum..so tak nagis.apa barang sey nak nangis..tak macho kot :)

p/s : dah hari kedua tiada khabar berita..apalah gamaknya kamu disana..
ish..betul ke surat dah on the way ke rumah..betul ke kena daftar bulan 8 ni..



No comments: